Media literacy, as thought by the band „Funk Shui”“



Medijų raštingumas: įžvalgomis dalijasi grupė „Funk Shui“ Šio vaizdo įrašo tikslas yra šviesti jaunimą (nuo 13 iki 20 metų) žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo tema. Jauni (ir šaunūs) garsiosios Makedonijos grupės „Funk Shui“ nariai aiškina žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumo sampratą: kodėl svarbu suprasti, teirautis, kurti, bendrauti ir kritiškai mąstyti. Autoriai: Jovana Avramovska, Kika Choo.

Pasakotojas: Jovana Avramovska. Jaunųjų analitikų ir tyrėjų asociacija (Šiaurės Makedonija).
Projektas Erasmus+ KA2 “Media Lab for Bridging Cross Border Gaps”, projekto numeris 2018-1-LT02-KA205-005715.
Projekto koordinatorius: Nacionalinė švietimo agentūra (Lietuva).

Media literacy, as thought by the band “Funk Shui” The aim of this video is to educate youth (13 to 20) on the subject of media literacy. The young (and cool) band members from a famous Macedonian band “Funk Shui” are explaining the concept of media literacy, why it is important and how to understand, inquire, create, communicate and think critically.

Authors: Jovana Avramovska and Kika Choo . Narrator: Jovana Avramovska. Association of Young Analysts and Researchers (North Macedonia).
Erasmus+ KA2 Project “Media Lab for Bridging Cross Border Gaps” Project number 2018-1-LT02-KA205-005715.
Leading Organisation: National Agency for Education (Republic of Lithuania).

0 komentarai (-ų):